головне меню

Антиукраїнська пропаганда у британському ЗМІ

Британське ЗМІ «Sky News» потрапило під вплив Кремля. Видання зайнялось антиукраїнською кампанією , використовуючи підставних, попердньо проплачених “акторів”.  Відповідно існує думка, що Росія через британські видання хоче зіпсувати і так не найяскравіший імідж України на світовій арені.Як повідомляє британське інформаційне джерело «Sky News», через незаконний міжнародний канал до ЄС з України надходить зброя. Робиться це нібито через Румунію.У матеріалі зображені троє невідомих, які пропонують придбати автомати, серед них також АК-47. Спілкуючись між собою, один із чоловіків повідомляє, що зброя саме із України потрапила до Румунії.Прокурори

Управління Румунії заявляють, що затримані громадяни Румунії А.Пантікс і Л.Пантікс виступали “ продавцями” , а А.Шанто “ посередником” у вищезгаданій постановці.Згодом УРЗОЗТ обвинуватили затриманих осіб у поширенні фальсифікованої інформації та порушенні режиму утримання боєприпасів.Після тривалих розслідувань, виявилось , що зброя, яка з’являється у сюжеті мисливська і законно належить одному із акторів. Також було з’ясовано, що британські журналісти запрпонували гонорар сумою 2 тис. євро , “ акторам”, що фігурують у матеріалі.Аналізуючи ситуацію, експерти зробили висновок, що причиною до зйомок таких сюжетів стала “ іміджева війна”, яка вже давно ведеться між РФ та Україною. Ймовірно, що замовником є певні структури із Російської Федерації, які мають свій вплив у медіа-середовищі Британії. Таким чином, вони хотіли вплинути на імідж України як нестабільний на міжнародній арені та поставити Україну як країну-джерело постачання зброї до ЄС.

Поділитись